Re: Router nie odpowiada

Autor: Fox <mateusz.viste_at_mail.ru>
Data: Tue 23 Oct 2007 - 12:03:41 MET DST

On 23 Paź, 08:49, Wodzu <wodzu...@spam-unix.wroclaw.pl> wrote:
> Mam dziwny problem: jeśli łączę komputer bezpośrednio z modemem,
> Internet mi działa bez przeszkód (przez DHCP), ale w momencie, gdy
> połączę go za pośrednictwem routera, DHCP nie odpowiada, statyczne
> wpisanie adresu też nie skutkuje. Router jest OK, z resztą taka
> konfiguracja działała i w sumie nagle przestała. Kabel ma 10 metrów i
> nie jest jakimś super-ekranownym produktem.

Witam,

Przerabiałem dwa takie przypadki w praktyce:
1. Dostawca internetowy włączał/wyłączał sprawdzanie MAC. Czasami
można było się łączyć każdą sieciówką, a czasem tylko i wyłącznie
bezpośrednio przez główny komputer... Ostatecznie sklonowałem mac
komputera na routerze, i hula do dziś. :)
2. Router położony był na modemie ADSL w taki sposób, że wzajemnie się
grzały... Efekty były zaskakujące... wystarczyło położyć 10 cm od
siebie i wszystkie problemy zniknęły :)