Re: Karciany problem.

Autor: Bazyl <bazyl3[nospam>
Data: Tue 23 Oct 2007 - 08:06:38 MET DST

PSYLO wrote:

> Słabsze w większości przypadków. Sam poczytaj, na przykład na
> benchmark.pl

Słabsze, ale od czego - od X1900GT czy 2600XT? Bo porównując osiągi 8600GT i
2600XT to mam wrażenie, że wygrywa NVidia. Co prawda 3DMark mówi inaczej,
ale kto by wierzył Markowi :D W grach dopiero X1950Pro jest szybsze, a to
już wydatek spoza mojego przedziału cenowego :(
Żeby nie być gołosłownym:
http://tinyurl.com/yvt8cw i dalej
Sam już nie wiem. Z jednej strony kupiłbym podawanego wcześniej w linkach
HIS-a, z drugiej kusi by zaufać marce i kupić Gigabyte'a 2600XT (Neverwinter
2 w prezencie i pasywne chłodzenie :D), z trzeciej z kolei myśl by kupić
NVidię i nie bać się, że któraś gra z Radkiem nie pójdzie, albo będzie się
krzaczyć. Wolałem jak było prosto - Voodoo i nic poza nim :) Wiem, wiem...
konkurencja rodzi lepszą jakość i niższe ceny :D

--
Pozdrawiam
Bazyl [ bazyl3CIACHO@go2.pl ]