Re: Kręcenie procesora zmniejszając CL ramu.

Autor: Grzegorz Nowak <just_at_ask.me>
Data: Tue 23 Oct 2007 - 01:06:15 MET DST

> Podkręciłem procesor pod 2100MHz dalej nie pójdzie, czy by jeszcze
> wyciągnąć trochę MHz mam zmniejszyć częstotliwość taktowania pamięci CL
> 2.5 na CL 3 i wtedy próbować? Pamięci DDR.

Moze pomoc jesli wszystkie ustawienia timingow pamieci dasz na dluzsze. Z
drugiej strony zwiekszysz w ten sposob tylko spust pamieci, czas reakcji i
wydajnosc systemu zostanie na tym samym poziomie. Imho sprzet zrobil sie tak
tani, ze zylowanie go do granicy wytrzymalosci stracilo swoj urok ;)

--
pozdr
gn