Re: Zakup laptopa do 3000PLN - Acer 5720?

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 23:34:12 MET DST

> A te 2 modele? Może ktoś miał z nimi do czynienia?
> http://www.znak.pl/index.php?cid=272&scid=3104&prid=notTosSatU300-13I

Mam kontakt z dwoma Toshibami, jedna to staroć i wciąż bardzo ładnie działa,
druga prawie nowa, wypadła z samochodu w czasie jazdy, mocno się porysowała
i obudowa popękała, ale... wciąż działa bardzo dobrze :) Matryca nie pękła,
dysk się nie popsuł, napęd się nie popsuł - czyli solidnie zbudowany sprzęt.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]