raid1 a pelny dysk - AB9

Autor: sp00n <sp00n_at_o2.pl>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 18:24:49 MET DST

Mam komputer z plyta ABIT AB-9 - to jest ICH8 bez raida plus kontroler
jMicron z dwoma zlaczami SATA i jednym IDE. Od paru miesiecy mialem dysk WD
250gb i jest on podzielony na dwie partycje - startowa i z danymi. Wlasnie
dolozylem identyczny dysk i teraz mysle jak to spiac razem w mirror. Oto
pytanie:

Czy da sie polaczyc te dyski w raid 1 na jMicronie bez usuwania danych na
mojej pierwszej 250?

Chcialbym po prostu podlaczyc drugi dysk, skonfigurowac raida i cieszyc sie
bezpieczenstwem danych tylko nie wiem czy nie usunie mi to danych z
pierwszego dysku.
Pozdrawiam,
w.