porcesor Pentium D i jego napiecie

Autor: gctechs <gctechs.usunto_at_wp.pl.usunto>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 16:48:48 MET DST

Witam.
Mam plyte glowna ASUS P5B i procesor Pentium D 820 (2x2.80Ghz). Chcialbym podkrecic ten procesor, jednak pojawia sie potrzeba zwiekszenia napiecia (Vcore) i tu sie pojawia problem, wszystkie zrodla do jakich dotarlem podaja, ze procesor ten jest przystosowany do napiecia pomiedzy 1.25V i 1.4V, natomiast setup bios'a AMI daje mi mozliwosc ustawienia Vcore na "Auto" lub... zaczynajac od nieco ponad 1.5V i w gore. Moje pytanie brzmi, jak zinterpretowac ta sytuacje, czy ten procesor jest tak tolerancyjny na napiecie, czy jest gdzies blad (choc nie wiem jaki to mialby byc blad, m.in. resetowalem bios'a kilka razy, to nic nie zmienia). Ma ktos moze jakies sugestie?

--
...::--_GomezCore Technologies_-::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..