Zakup laptopa do 3000PLN - Acer 5720?

Autor: Paweł Szaga <pawelszaga_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 16:08:12 MET DST

Witam,

planuję zakup laptopa do 3000PLN, wiem, że temat kupna laptopów był
poruszany już wiele razy, ale piszę tego posta ponieważ technologia i
ceny ciągle się zmieniają, poza tym każdy ma inne wymagania co do laptopa.
Jak dla mnie to najlepiej by było gdyby laptop miał:
RAM: minimum 1GB (ma chodzić pod WinXP SP2, Vista, Linux)
HDD: 160GB
Bateria: ponad 2h
Dodatki: bluetooth (koniecznie), czytnik kart pamięci xD (koniecznie),
kamera (fajnie by było)
Chłodzenie: jak najcichsze
OS: obojętne, może go nie być (mam system z MSDNAA)
USB: najlepiej 4 wyjścia
Grafika: raczej nie zamierzam grać w super nowe gry, ale dobrze by było
jakby coś w stylu NFS MW chodziło jakoś.
Laptopa planuję wykorzystywać w zasadzie do wszystkiego (net, czytanie
PDFów itp., obróbka zdjęć, słuchanie muzyki, programy typu Google Earth,
programowanie, oglądanie filmów, webmasterstwo, trochę granie)
Laptop musi być nowy i najlepiej żeby nie było problemów z serwisem
ewentualnym (raczej nie sprowadzany przez kogoś)

Po wstępnym przeglądzie ofert, znalazłem interesującego mnie laptopa::

http://www.mobilworld.pl/produkt/5720g1a1g16_078.php?2 - Acer
5720G-1A1G16 (078)

Mógłby ktoś napisać coś więcej o wyżej wymienionym sprzęcie, jak się
sprawuje, czy jest cichy? Czy istnieje potem możliwość dokupienia do
nich baterii o pojemności koło 9000mAh?
A może warto w ogóle sobie odpuścić ten model i poszukać czegoś innego?
A także jak to naprawdę jest z matrycami, bo teraz taka moda że
wszystkie są Glare-super-błyszczące, lepsze kolory itp., ale czy w
praktyce są one wygodne jak np. chce się usiąść w lato z lapkiem na
jakiejś polance, to czy widać wtedy obraz, czy raczej własne odbicie?

Pozdrawiam,
Paweł Szaga