Re: Z Semprona 3000+ na Pentium Core Duo E2140

Autor: Maciek <freesco_at_emti.one.nospam.pl>
Data: Mon 22 Oct 2007 - 01:40:00 MET DST

Marcin wrote:

> Tu pokazują że ten procesor dość ładnie się kręci i nieznacznie ustępuje
> E4400 http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=2906-all
> Chodzi mi by na początku kupić jakiś tani a ewentualnie za czas jakiś
> mocniejszy, ale ponawiam pytanie czy będzie widoczna różnica?
Jeśli ci to pomoże podjąc decyzję, od niedawna zmieniłem celerona 2,4 GHz na
E2160. Różnica jest ogromna. Z tym, że od razu ostrzegam, ja używam linuksa
i system świetnie korzysta z dwurdzeniowej architektury. Porównywałem
najtańszą vistę home z linuksem na analogicznym sprzęcie i miałem wrażenie
że vista widziała tylko jeden procesor z tych "dwóch". W każdym razie
windows chodził zauważalnie wolniej niz linux.

--
Maciek
Polska Grupa Freesco