Re: Wydajnosc geforce 8800GT

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 21 Oct 2007 - 23:35:00 MET DST

Użytkownik "Tazzer" <tazzer@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1193000040.646073.22920@t8g2000prg.googlegroups.com...
> Witam,
> w necie spotkalem sie z wieloma testami wydajnosci w 3dmarku06

3dsmark to taki średnio użyteczny program

> no i
> tam GT jest nawet lepszy niz GTS (mowa o 320MB) - jak to jest w
> praktyce? Jak myslicie?

j/w

> Mi sie nie chce wierzyc, zeby karta, ktora ma
> kosztowac 500/700 zl byla szybsza, albo prawie tak samo szybka jak GTS
> 320 (1000zl).

Zdaje się że ma on mieć jeszcze dx10.1 i purevideo 3
Ale nie liczyłym na aż taką relację cena/wydajność w stosunku go GTS 320.
Chyba że nVidia chce "zlikwidować" Ati (choć to już podpadałoby pod dumping)

> Bylbym wdzieczny za odpowiedz, bo na dniach chcialem
> kupic kompa, ale teraz to juz nie wiem, czy poczekac 2 tyg czy nie...

Kompa możesz kupić, a 8800GT kupić jak się ukaże (a na razie używać starej
karty)