Re: Z Semprona 3000+ na Pentium Core Duo E2140

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Sun 21 Oct 2007 - 21:16:02 MET DST

Marcin wrote:

> Chciałbym przesiąść się z platformy AMD (Sempron 3000+) na Intela
> (Pentium Core Duo E2140) i stÄ…d moje pytanie czy odczuje znacznie wzrost
> prędkości komputera przy normalnym jego użytkowaniu jak przeglądanie
> stron, oglądaniu filmów HDTV, używaniu Fireworks i Flasha, Blendera.
> Teraz czuję że komp nie radzi sobie tak dobrze jak jeszcze rok temu ze
> starszymi programami. Nie gram. Czy komfort pracy będzie większy czy
> raczej różnica będzie mała i na razie nie warto zmieniać i ewentualnie
> wystarczy dokupić drugie 1GB ramu.
Wiesz co, do przeglądania stron (i robienia paru innych rzeczy) - oprócz
filmów HDTV i Blendera oczywiście - to starcza mi sześcioletni komputer z
Athlonem XP 2400 i 512 MiB RAM (PC133). Jeśli rzeczywiście używasz
komputera tylko do tego, co napisałeś to nie jest Ci potrzebny nowy (inny)
procesor.

JaromirD