Re: Karty pamieci

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Sun 21 Oct 2007 - 00:55:59 MET DST

Uzytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisal w wiadomosci
news:ffb4pr$ds9$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Jak wyglada sprawa trwalosci zapisu na kartach pamieci? Czy mozna
> spokojnie
> spac, ze ten zapis za X lat bedzie nadal do odczytu czy raczej po czasie
> moze sie "ulotnic"?

IMHO spac mozna spokojnie jezeli X<1
W przypadkach niezwykle waznych zalecana redundancja.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Redundancja
Jesli X>5 to mozna juz nie znalezc urzadzen do odczytania :))
Mam dyskietki 5 1/4 cala - któz to teraz odczyta?

Ja mam dysk, na który zgrywam dane i potem lezy na pólce.
Któregos dnia podlaczam zeby zgrac dane - a tu system mi mówi "dysk nie
sformatowany".
Takie zycie, na nic nawet 5 letnia gwarancja. pozostaje redundancja i ciagle
kopiowanie na
nowy nosnik. Z dyskietek 8 calowych na 5 1/4 cala. Z 5 i 1/4 cala na 3,5
cala. Z dyskietek na CDROM.
Z CDROM na DVDROM. Z DVDROM na SD lub PenDrive. Ciagle dbajac o redundancje.
Paranoja.

Feromon