Jak temperatura procesora jest bezpieczna w laptopie?

Autor: Mariusz <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 23:08:31 MET DST

Witam mam pytanko odnośnie temperatury procesora w laptopie Compaq Armada
E500 procesor Mobile Intel Pentium III 900. U mnie mija 80 stopni to w
porównaniu do mojego stacjonarnego kompa 2x większa temperatura. Laptop
czasami sam się wyłącza ty chyba oznaka że się przegrzewa prawda? Jestem
trochę zaniepokojony, czy słusznie? Jeśli to nie jest normalne to proszę
podpowiedzieć jak mogę zmniejszyć temperaturę.