Zmiana grafy czy kompa ??

Autor: <cubezak_at_gmail.com>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 22:41:56 MET DST

Czesc
Mam pytanko - przegladalem grupe i znajduje sprzeczne informacje wiec
postnowilem zapytac. Rozumiem, ze ktos napisze czytaj dokladniej itp -
ja jednak prosze ow yrozumialosci i odpowiedz.
Potrzebuje kompa, ktory bedzie robil za stacje Media Center (glownie
1080p)....... Teoretycznie powinien on byc mocny i teraz sa 2
kwestie.
- Mam starego kompa, ktorego myslalem zeby przerobic - z tego co sie
zorientowalem to raczej nie ma sensu. Obecnie mam AthlonaXP 2400@2600,
1gb ram, plyta epox 8rda3ipro.......
Jedyne co mozna zmienic to karta na AGP - czy to wystarzy ??? JAk tak
to na co ???

- Ew. nowy komputer po najnizszej cenie - tzn co ??? kiedys bym
wiedzial ale wypadlem z rynku i juz sie pogubilem....

Dodam ze bede kozystal z pelnej rozdzielczosci 1080p ....

Dziekuje i podrawiam