Re: Wiarygodnosc testów nagrywarek DVD

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 21:51:38 MET DST

Użytkownik <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:1192828868.782526.44230@q3g2000prf.googlegroups.com...

> To tylko dowód, że nie każda płatna jest dobra.

To dowod na to, ze nie zawsze "informacja platna"
jest rzetelniejsza od darmowej, co raczyles zasugerowac.
-------
Ale nie zauważyłeś, że sugerowałem to w ramach informacji bezpłatnej.

A takze moja prywatna opinia na temat obecnego
smutnego stanu czasopism branzowych... ale to juz inna bajka.
Długo by o tym opowiadać, ale nie wszystkich stan jest taki smutny.