Jaki RAM mam dokupic?

Autor: Misiek <misiekfu_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 17:52:45 MET DST

Mam problem bo chcialbym dolozyc 2 GB RAMu ale kompletnie nie wiem czym sie
kierowac przy wyborze :/
Teraz mam 2x 512 MB Kingstona DDR 2 i chyba ( nie jestem do konca pewny )
533 Mhz. Plyta glowna w jakiej to siedzi to ASUS M2N-E. Pamieci brakuje mi
przede wszystkim w grach dlatego przydalo by sie jeszcze jakis dual 2x 1 GB
:)
Prosil bym o pomoc w wyborze kosci zarowno jesli chodzi o producenta jak i
modelu bo jak mowliem nie bardzo wiem czym sie kierowac przy wyborze.

Pozdrawiam!
Misiek