Re: Laptopy HP - jak to jest z ich gwarancja?

Autor: Wiesiaczek <ciotkazielinska_at_vp.pl>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 13:16:31 MET DST

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:7o4olnd67d5c$.1xunwsmqefjyh$.dlg@40tude.net...

> Zwróć się do sprzedawcy. Musi Ci wydać kartę gwarancyjną bo bez niej
> niczego nie załatwisz

Nie do końca prawda: mnie się udało wszystko załatwić w serwisie w Warszawie
(ul. Jagiellońska coś tam), bez żadnego papierka - komputer był chyba
rejestrowany w ich bazie i wszystkie dane tam już były.
Za to teraz kupiłem ASUSA i klnę jak szewc: każdy duperel niedziałający
(nawet softwarowy) i muszę wysłać sprzęt do Wrocławia!
Bo w infolinii potrafią tylko podać standardową odpowiedź, jaką mogę znaleźć
w instrukcji i na tym koniec.

--
Pozdrawiam (dziś z Wawy) - Wiesiaczek
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: