Re: ROZBUDOWA PII

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 11:53:38 MET DST

"adam" <fosforos@poczta.onet.pl> wrote in message
news:ffc9rl$bk3$1@news.onet.pl...

> Boje się że jeśli włoże coppermine to płyta mi go spali.

nie spali sie, bedzie dobrze. ustaw na zworkach plyty albo w
setupie/bios najnizsze napiecie, ogolnie coppermine chodzi do ok 2,3V
(na tyle sprawdzalem) bez wiekszych problemow - grzeje sie ciut mocniej
no i w tym klopot. Jesli bedziesz mial mozliwosc zakupu taniej wersji
133MHz to po przeliczeniu mozesz ja nabyc, bedzie chodzila bez problemu
na 100MHz tyle ze bedzie o 33% wolniejsza - mozesz to nadrobic czesciowo
ustawiajac predksoc FSB na 112MHz - beda jeszcze dzialac bezproblemowo
urzadzenia IDE/ATAPI (UDMA)