Zbyt wolna mysz

Autor: Misio <misio_at_wlesie.com>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 09:59:00 MET DST

Witam

Zmieniłem monitor na sporo większy i pierwsze co rzuciło się w oczy to
fakt , że predkość kursora myszy jest teraz dla mnie zbyt mała.

We właściwosciach myszki mam szybkość wskaźnika ustawioną na max ale to
jednak za mało.

Co prawda gdy odnaczę opcję "Zwiększ precyzję wskaźnika" to wtedy jego
prędkość jest w porządku ale dokładnosć/czułość myszy pada znacząco.

Jak to ugryźć aby mysz była i dokładna i szybka?
Może jakiś zewnetrzny soft?

Mysz MS Intellimouse Optical na USB.

--
pozdr.