O co chodzi? Asus P5B, E6300 i pamięci Patriot

Autor: palisia <palisiankao007usun_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Sat 20 Oct 2007 - 09:16:39 MET DST

Mam taki zestawik:
-Płya głowna: Asus P5B (z najnowszym BIOSem)
-C2D E6300
-Patriot Dual 800 CL4 2x1Gb

Siedziałem cały wieczór nad ustawieniami żeby ruszyć system, a później O/C.
W końcu doszedłem do ustawień:
FSB procesora 437MHz
Ratio dla pamieci 1:1
Co ciekawe producent podaje dla osiagniecia Cl4 zasilanie na pozomie 2,2V.
Po upgarde biosu nie mam w ogole 2,2V tylko 2,15 i przeskok na 2,25 (chyba
pomyłka piszacych BIOS).
Ustawilem wiec na 2,25V, system sie laduje ale ogolnie wylaza rozne krzaki i
bledy, IE co chwile wywala blad.
Probowalem 2,3V 2,35V i jest tylko gorzej. W koncu ustawilem na 2,15V i
bylo lepiej a na 2,1V przechodzi calonocny test w stresie i nic. Czy wynika
to z niedokladnosci odczytu na plycie? Jakie w ogole macie ustawione timingi
dla tej pamieci na tej plycie uzywajac OC? W BIOSIE po za typowymi 4-4-4-12
jest jeszcze kilka dodatkowych timingow, jak je ustawiacie?
Czy lepiej w ogole dac dzienik dla pamieci i proca 3:2 i jechac na CL5 przy
1066MHz?