Re: laptop core2duo i matowa matryca

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 23:47:12 MET DST

Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:

> Z wymagań to procesor Core2Duo (raczej z tych najsłabszych c2d) i
> najważniejsze - matowa matryca minimum 14". Może być większa, może być
> panorama, ale matowa :)

> Jakiejś sensowniejszej firmy (Asus, Fujitsu, IBM...) i sprzęt nowy.

Ja ponadto wymagałem grafiki nVidia lub ATI oraz koniecznie bez
Windowsa.

http://www.ceneo.pl/696961
http://www.ceneo.pl/361378
http://www.ceneo.pl/728196
http://www.ceneo.pl/475450
http://www.ceneo.pl/336909
http://www.ceneo.pl/367690
http://www.ceneo.pl/356431
http://www.ceneo.pl/645860
http://www.ceneo.pl/400397
http://www.ceneo.pl/442601

Przy czym nie wiem, czy Fujitsu Siemens czy Asus to też są
'sensowniejsze firmy' - miałem tu jeszcze 4 Benq i 2 Acery, ale
wywaliłem, bo o tych ostatnich przynajmniej źle się mówi.

> Przeglądam oferty i widzę same błyszczące... A w żadnym sklepie nie
> znalazłem kryterium wyszukiwania bo rodzaju matrycy.

komputronik.pl

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/