NTG - ELEKTORAT PO (PLATFORMA OSZUSTÓW) TO KIBOLE

Autor: RADy <moniek.zoliborz_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 16:37:07 MET DST

Wiem, że to grupa komputerowa i to NTG. Ale od tego na kogo zagłosujecie (w
żadnym wypadku na PO, SLD/LID !!!) będzie zależeć jaki będziecie mieć komputer
na biurku !!!

Genialny cytat z grupy PMS !!!

Potwierdziło się po raz kolejny, że elektorat PO to chołota. Może są wśród
was pojedyńcze normalne jednostki, ale to co pokazuje platfusiana klaka w
telewizjach to słoma z butów i motłoch w najgorszym wydaniu. Rządza władzy
Tuska sprawia, że wykształciuch=prostak. Kto ich wpuszcza w miejsca
publiczne?! Ja myślałem, że oni funkcjonowali tylko u Lisa. Niestety jak
widać jest to ogólna cecha tego elektoratu. Motłoch zrobił z debaty Premiera
z przewodniczącym partii własne targowisko chamstwa i buractwa. Darli mordy,
buczeli, klaskali w czasie Premiera. KOMPROMITACJA. Dlaczego organizatorzy
nie przywołali tej chołoty do porządku?! Powinni ich wyrzucić na zbity pysk!
Dziwię się Premierowi, że zgodził się na tem cyrk. Opluwający i kłamliwy
Tusk nie miał nic do stracenia a dużo do zyskania. Nie odpowiedział na żadne
pytanie. Ograniczył się tylko do prymitywnej krytyki, na jaką stać każdą
opozycję. Ostrzegałem środowisko Premiera na portalu WP, ale cenzura jak
zwykle nie dopuszczała wypowiedzi. Liczyłem na to, że sami domyślą się czym
ryzykują. Jestem zniesmaczony poziomem PO i jej elektoratu. Ćwoki nie znoszą
prawdy i sprzeciwu. Jak coś nie po ich myśli to usiłują zakrzyczeć i wdeptać
przeciwnika w ziemię. Ewidentny prymityw. Ciekawy jestem skąd manipulator
Tusk weźmie na dobrze zarabiających lekarzy, pielęgniarki, nauczycieli i
policjantów oraz na stadiony i baseny przy każdej drodze. Kogo znowu okradną
z pieniędzy i godności? Emerytów, rencistów, bezrobotnych, biednych? Kogo?
Prawda jest jednak taka, że im nie chodzi o ludzi tylko o przejęcie władzy i
powrót do tego co było czyli "róbta co chceta" kosztem reszty obywateli.
Wąska grupa bogatych i masa biednych. Dobrze, że Polacy od lat wiedzą z kim
mają do czynienia i na PO głosować nie będą.

neelix

To cytat - bardzo dobry - z pl.misc samochody.

W PEŁNI SIE ZGADZAM !!!

-.
Radek,
Polecam film "Nocna Zmiana" (autentyczne fakty!):
pl.youtube.com/results?search_query=nocna+zmiana&search=Szukaj
Przekaż innym: skocz.pl/zdrajcy_Polski

PIS rządzi, a Polakom wstyd...za PO i SLD(LID), za agentów,
aferzystów i złodziei i innych przestępców (jak np. poseł PO - Sawicka)

e-mail: moniek.zoliborz <małpiszon> gazeta.pl