Losowe wlaczanie - zasilacz czy cos jeszcze ?

Autor: LprzemekL <zubertowicz_at_tenbit.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 10:26:00 MET DST

Witam
Posiadam PC z plyta Gigabyte GA-6VTXE oraz Celeron Tualatin 1.2 GHz
oraz nowy zasilacz Amacrox 400W (zakupiony 05 lipiec 2007) do tego 2
dyski twarde i 2 napedy oraz 2 moduly SDRAM po 256MB kazdy i grafika
GeForce 2 MX400 64MB.

Od niedawna (ok tygodnia) mam trudnosci z wlaczeniem komputera. Po
wlaczeniu komputera wentylatory w obudowie zasilacza oraz na
radiatorze procesora pracuja, lecz nie pojawia sie ekran startowy
BIOS. Po kilkukrotnym ponownym losowym wlaczeniu komputera ekran
startowy pojawia sie i system operacyjny uruchamia sie (czyli w
skrocie 'raz sie wlaczy komputer a raz nie').

Plyta glowna testowana byla w serwisie komputerowym, gdzie uzyskala
pozytywny wynik (jest bez wad), sprawdzana byla przy mnie.

Dzisiaj z lekkim nerwem po wlaczeniu kompa, i odczekaniu chwili, gdy
byl martwy ekran wcisnalem kilkukrotnie RESET, wtedy pojawil sie ekran
BIOS i odpalil system operacyny - zadziwilem sie.

W serwisie podejrzenie padlo na zasilacz, co Wy o tym sadzicie ?

--
Pozdrawiam