Re: Czy DDR2 wejdzie w gniazdo DDR?

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 19 Oct 2007 - 09:49:41 MET DST

On Thu, 18 Oct 2007 23:35:31 +0100, "Grzegorz Nowak" <just@ask.me>
wrote:

>Sory, ta chyba jest w druga strone.

Bo chyba nie ma wielkiego sensu, żeby wkładac DDR2 do starej płyty.
Odwrotnie tak, gdyż każdy chyba użytkownik modernizacje zaczyna od
zakupu nowej płyty a nie nowych pamieci. Ja również stoję przed takim
wyborem, i chciałbym zachować z blaszaka kilka elementów:
dyski, czytnik i nagrywarke a takze flopa, no i oczywiście pamięci, bo
mam 1 GB więc wolałbym ograniczyć nieco zakupy. Jako, że do gier nie
uzywam, więc i zintegrowana grafika a także sieciówka i dzwiek tez
moga być na płycie, co znakomicie potani koszt modernizacji.

Po prostu nie bardzo rozumiem sytuacje, zeby zachodziła taka
konieczność (DDR2 do DDR) w życiu codziennym zatem - wedlug mnie
- nie ma popytu na takie urzadzenia, odwrotnie tak.