odpowiednie dobranie pamieci ddr

Autor: chris <chris_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 22:14:41 MET DST

Witam

Aktualnie mam pamieci ddr 2700 1 gb, dwie kosci po 512 mb. Czy moge
dolozyć 1 gb ram ale pc 400? Moja plyta na to pozwala ale czy to bedzie
dzialac?

Procecor mam celerona 2 Ghz ale bede go chcial zmienic na jakies pentium
   4 okolo 3 ghz, wtedy bede potrzebowal szybszych pamieci, mam racje?

MOze od razu powiem do czego to bede uzywac, uzywam wirtualnych systemow
na vpc i wszystko mi stosunkowo wolno chodzi..potrzebuje to przyspieszyc!

pozdrawiam

chris