Laptop FS Amilo L6825 - dziwne pytanie o RAM

Autor: fantomasz <fantomasz_at_pocztaBEZTEGO.fm>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 21:46:33 MET DST

Witam,
posiadam od kilku lat laptop Fujitsu Siemens Amilo L 6825, na którego
pokładzie jest 256 MB RAM. Jako że na XP HE jest to trochę mało,
postanowiłem dokupić sobie jakieś 512 MB i włożyć drugą kość. Poszedłem
więc do sklepu, wyjaśniłem co potrzebuję i otrzymałem taką niedużą (rozmiar
laptopowy) kość. W domu rozkręciłem komputer, by stwierdzić ze zdumieniem,
że fabryczna kość w laptopie jest dokładnie dwukrotnie dłuższa (w sensie
rozmiaru "linijkowego"), a zatem kupiona nie pasuje, nie ma jej jak włożyć
i ogólnie nic z nią (poza wymianą w sklepie) nie zrobię. Poszedłem więc do
sklepu, sprzedawcy zdziwli się "pierwszy raz złyszymy o laptopie, w którym
jest desktopowa kość RAM" i kazali przynieść laptopa. Akurat z tym jest
pewien problem (na co dzień laptop jest dość intensywnie wykorzystywany i
nie ma w smak mi z nim jeździć kilkadziesiąt kilometrów). Zadzwoniłem więc
na hotline FSC. Konsultant nic mądrego mi nie powiedział.
A zatem,
czy możliwe jest, aby w tym laptopie była kość RAM desktopowych rozmiarów?
A może jest jakiś innym rozmiar RAM - nie laptopowy i nie desktopowy?
Może zatem najlepszym rozwiązaniem jest kupić zwykła kość RAm o potrzebnych
parametrach?
Typ kości: DDR SDRAM PC 2700 (333 Mhz)
szer. modeułu 64 bit, napięcie modułu SSTL 2.5
Kość marki Samsung.
Pozdr,
f.