Re: jaka grafika do gier do starego komputera

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 20:40:50 MET DST

Leszek K. napisał(a):

> R9550

Jakiś czas temu reanimowałem staruszka pod kątem kompatybilności z
nowszymi grami (dx9c).
2xPIII933 + 512MB RAM (nie do upgrade - RIMM), AGPx4

po upgrade z ATI Rage 128Pro do ATI Radeon 9600Pro :-P
działają gry typu Miedieval Total War które pyszczyły o dx9c.
Nie gram w gry, w których kryterium wydajności są FPS.

koszt upgrade dużo poniżej 200PLN

Rafał