jaki router - pomocy :)

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 18:46:05 MET DST

Ma być:
- możliwie tani
- obsługiwać klonowanie mac (sieć rozpoznaje mój komputer po mac)
- mieć minimum 3 porty lan + 1 port lan na sieć zewnętrzną (tamtędy
przypłynie internet)
- pozwolić na tunelowanie portów, albo mieć jakąś inną możliwość (jeśli
istnieje), żeby można było z jednego komputera "za nim" udostępnić FTP i
korzystać komfortowo z p2p (mam zewnętrzne IP, jedno :] )
- nie być cholernie trudnym w obsłudze

A wszystko dlatego, że moja wiedza o temacie jest średnia i mocno
teoretyczna, a chcę jakiś router do podzielenia łącza i udostępnienia FTPa
na zewnątrz.
Dłubię po allegro, ale dla mnie one wszystkie są takie same ;) Wybrać
najtańszy? :>

--
Kapsel
  http://kapselek.net