Re: p³yta gl. z szybka pamiecia

Autor: Marek Pajak <marekp_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 17:53:10 MET DST

U¿ytkownik gotar napisa³:
> A co to za bazy i ile zamierzasz na nich robiæ? Bo 8GB to nie jest du¿o,
> nie na tyle, ¿eby RAM móg³ byæ w±skim gard³em (a w przypadku
> skomplikowanych zapytañ, to wrêcz procesor mo¿e byæ).
Bazy s± cudze ;-) i ró¿nej wielko¶ci. Od 500MB do 30GB (No ale to ju¿
d..a ;-) )
Zapytania s± nie specjalnie skomplikowane, ale czêsto "walê na o¶lep" z
insertami po ca³ej bazie i pó¼niej sprawdzam efekty. Jak mi siê nie
podoba efekt to szkoda mi czasu na odkrêcanie wszystkiego i wolê
skopiowaæ pliki bazy na nowo. Bazy to g³ównie Centura i Oracle (8,9,10).
W tej chwili pracujê na 2xPIII 850Mhz 1GB RAM ECC Reg i macierzy 0
5x18GB 15K obr/min. No i niestety to wszystko trwa...
Wiêc zbieram kasê na nowy sprzêt i zastanawiam siê jaki kupiæ ¿eby by³
najlepszy do takiej roboty...

Pozdrawiam
Marek