wysiadło chyba wyjście S VHS w laptopie?

Autor: MOST <gta100_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 17:03:55 MET DST

Wczoraj działało wyjście s vhs w moim 2 letnim lapie Acer travelmate 4051.
Dzisiaj uruchamiam i nie podaje obrazu na telewizor. Telwizor jest ok -
sprawdzałem poprzez podłączenie innego laptopa. W międzyczasie nie
wyjmowałem lapa nawet z teczki. Co to może być? Może ktoś coś poradzi?
Czyżby wyjście s vhs siadło? Myślałem o sterownikach grafy które już 2 razy
przeinstalowałem ale bez skutku.

pozdro