Re: jaka grafika do gier do starego komputera

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 16:34:18 MET DST

Użytkownik "Marek Chwojnicki" <marek_ch@tenbit.pl> napisał w wiadomości
news:ff7hln$lk0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Do Celerona D? Wolne żarty... Chyba, że w tą płytę da się włożyć C2D i
> taki ma być następny krok, choćby i za pół roku.

Nie nie nie. Nastepny krok bedzie pewnie taki ze za 5 lat calosc wyrzuce.

Dlatego pytam jaka karte ma sens. Nawet nie musi byc najlepsza jaka moge
kupic
byleby byla duzo szybsza od tego 9200. Wiem, ze to brzmi jakbym sam nie
wiedzial
czego chce i dokladnie tak jest.

 Jeśli nie, to ja nawet
> powiedziałbym, że 7600GT to za dużo, nie wiem czy jest sens powyżej
> 7300GT wychodzić, no chyba, ze do 7600GS dopłata byłaby 20-30 złotych.

Jak tak patrze to nawet 7300 sa drogie. W sumie tak sobie bez sprawdzania
zalozylem, ze
teraz za 200zl kupie cos 58 razy lepszego od tego co mam.

A jezeli chodzi o plyte to badziwny Asrock P4i45D+ a pamieci mam 512 i musi
wystarczyc.