Re: laptop core2duo i matowa matryca

Autor: Tomasz Pyra <hellfire_at_spam.spam.spam>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 16:01:54 MET DST

Marcin P. pisze:

> Wytrzymały sprzęt, jedna z linii Lenowo kontynuująca tradycje IBM.
> Pomacaj zawiasy matrycy w R61, a potem w fujitsu-siemensie, acerze czy czymś podobnym.
> Więcej w życiu nie spojrzysz w ich kierunku...

No właśnie też go znalazłem i bardzo mi się podoba.
Matowa matryca, przyzwoite parametry i jak na moje potrzeby niezły
akcelerator 3D.

Teraz pytanie - jak to najlepiej kupić? Jak wygląda gwarancja u IBM-a?

Czy jak kupie w byle jakim sklepie internetowym, bo będę miał "cokolwiek
gorzej" niż jak kupię w jakimś marmurowym salonie? ;>