Re: zawieszanie komputera - WIN XP po 3 minutach

Autor: JMM <j_m_majer_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 13:16:48 MET DST

Dnia Thu, 18 Oct 2007 09:52:27 +0200, ce <ce19@o2.pl> w wiadomości
<ff73dn$r3v$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

>Po uruchomieniu kompa i Win XP Prof. komputer się zawiesza po jakiś 3-4
>minutach. Po resecie guzikiem na kompie system sprawdza jakieś błędy na
>błękitnym ekranie i uruchamiają się WIN. Po tym po 3-4 minutach znowu
>zawiesza się! Próba uruchomienia trybu awaryjnego się nie powiodła -
>czarny ekran i migający kursor.

Odpal komputer z płyty instalacyjnej windows, przejdź potem do konsoli
ratowania i z jej poziomu wydaj polecenie CHKDSK na dysku systemowym.
Niedawno miałem podobny problem do Twojego - komputer lubił się
restartować tuż po załadowaniu systemu. Problemem okazał się dysk
twardy, na którym nastąpił wysyp bad sectorów. CHKDSK nie był w stanie
ukończyć sprawdzania (dochodził gdzieś do mniej więcej 43% i kończył
pracę). Problemy skończyły się wraz z reinstalacją systemu.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>