Re: zawieszanie komputera - WIN XP po 3 minutach

Autor: jakub tarczewski <alterra_at_gazeta.pl>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 13:11:32 MET DST

> po uruchomieniu włącza się błękitny ekran (scandisk?) z informacją:
> sprawdzanie systemu plików na G: .... jeden z dysków wymaga sprawdzenia
> spójności danych... i tak za każdym razem.
> Wentylator na procku chodzi, pamięci RAM nie sprawdzałem

aha, to moim zdaniem sporo wyjaśnia. Odłącz ten dysk na którym jest
partycja G: i zobacz co się stanie. Miałem coś podobnego pod XP; z dysku
prawdopodobnie da się jeszcze coś odzyskać, ale już chyba nie na tym
komputerze/systemie (ja zawartość odzyskałem pod Knoppixem). Dysk chyba
sposobi się do Krainy Wiecznych Bluescreenów...

jakub