Re: Dual channel - czy warto

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Thu 18 Oct 2007 - 02:15:11 MET DST

J.M.Oizo <oizo[No Spam]@autograf.pl> wrote:

> to ja chyba narazie wymienie tylko płyte.
> A za jakis rok , moze dwa wymienie pamieci z prockiem i płyta oraz
> grafika.

wiec przypomne tylko: w obliczniach bierz pod uwage rowniez cene OEMa
- takie wachlowanie plytami glownymi drogo niestety wychodzi. Glupie
rozwiazanie, ale co zrobic. No chyba ze masz boxa, ale z tego co widze
po znajomych box "w przyrodzie" w PL prawie nie wystepuje.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl