Re: IBM T40 - długość pracy na baterii

Autor: Stoout <stoout_at_wp.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 23:35:31 MET DST

Użytkownik "Lopez" <co@co.pl> napisał w wiadomości
news:ff470u$tgg$1@news.onet.pl...
> Ja kupiłem T41 rok temu, bateria w 3letnim juz laptopie trzyma ok 1,5h. A
> IBM T4x polecam bo to sprzęt nie do zajechania.

akurat z tymi modelami bym polemizował. Miałem w pracy kilka T40, T41. Jak
do takiego laptopa dopadły sie dzieci pracowników bez problemu wyrywały
klawisze z klawiatury. Nawet przy odkurzaniu klawiatury zwykły odkurzacz
potrafił zassać jakiś klawisz. A potem szukaj igły w worku siana.
Pozatym w tym super cieńkim laptopie klawisze odciskają sie na matrycy i ją
rysują. Tak samo trackpoint. Laptopy nie były noszone w specjalistycznych
torbach tylko upakowane w zwykłych teczkach, moze to dlatego. Co do
baterii - wytrzymywały do 5 godzin pracy podczas podróży pociągiem.
Najwieksze plusy tego sprzetu to niezłe osiągi jak na swoją cene i lampka
doświetlająca klawiature :)

Stoout