Upgrade Biosu IBM t20

Autor: Gibol <gibol_at_skrzynka_w_goglach.com>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 19:48:40 MET DST

Witam. Mam problem ponieważ nie mogę zaaktualizowac biosu w tym laptopie,
sciagam najnowsza wersje, postepuje zgodnie z instrukcjami, ale nowy flash
sie nie wgrywa, poprostu restartuje sie komputer. Bios aktualizuje sie tu z
poziomu windowsa. Musze zaaktualizowac ten bios zeby mi poprawnie chodził
XP, jednak jest on juz zainstalowany na komputerze (nie moja wina taki
dostalem do naprawy :P) Co mogę zrobić? zainstalowac inny system i dopiero
upgrade czy jest jakis sposob na zrobienie tego w obecnym stanie (nie ma
flopa, tylko naped optyczny)