Re: Asus M2N32-SLI Deluxe - Wifi AP pod Vista?

Autor: Botman_L <bt_l_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 16:31:17 MET DST

> A które instalujesz? Te z 21 maja są oznaczone jako update, więc pewnie
> trzeba
> najpierw zainstalować te z 21 marca.

Probowalem wielu, nawet wskazywalem systemowi katalog z driverami, znajdywal
je i instalowal ale konczylo sie to tym ze po ok 5min instalowania timemout
i nic wiecej. Po calym dniu googlowania znalazlem pare postow mniej lub
bardziej mowiacych o tym ze nikomu nie udalo sie odpalic AP na viscie na tym
mobo, jedynie niektorym udalo sie zainstalowac same drivery ale wtedy karta
nie dziala jako AP tylko zwykly wifii, a ja wlasnie potrzebuje AP aby
udostepniac net dla mojego palma i konsoli do gier :)