Re: wspomaganie h264 najtaniej

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 16:01:22 MET DST

"Marx" <marx@sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup> wrote in message
news:ff4lhm$13b1$1@news2.ipartners.pl...

> potrzebuje karte, ktora odciazy procesor przy dekodowaniu h.264
> stosowanego w kanalach DVB-S2 (w DVB-S o ile kojarze stosuje sie
> MPEG2).
> DVB-T/C mnie nie interesuje, podobnie jak inne teoretyczne kombinacje.

DVB-S2 to rozszerzenie DVB-S (wprowadzono inne kodowanie korekcyjne,
nowe schematy modulacji) - nie ma to nic wspolnego z h.264

> Z twojej odpowiedzi wnioskuje ze radeon x1300 jest najtanszy (130zl) -
> pytanie na ile skuteczne jest to wspomaganie?

mysle ze mozesz w wypadku najtanszych kart liczyc na 15 - 25% redukcje
obciazenia CPU, by uzyskac wieksza redukcje obciazenia potrzebjesz karty
z serii HD ktora ma znacznie bardziej rozbudowane AVIVO (posiada UVD
ktory moze odciazyc CPU nawet w 75%).
Wydajnosc GPU silnie determinuje format dekodowanego video - najtansze
GPU z reguly beda mialy klopot z obsluga czegos wiecej niz 720p