Jaki HDD Sata2 o pojemnosci ok 300-500GB

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 15:48:35 MET DST

Witam

Chce dokupic dysk twardy. W tej chwili w komputerze mam Seagata 250GB
Sata2 z 8MB cache.

Jaki dysk twardy o pojemnosci w widelkach 300-500GB wybrac? Samsung,
seagate?
Liczy sie dla mnie bezawaryjnosc i cicha praca.

Jeszcze jedno pytanie, czy ewentualnie jak bym wlozyl ten dysk do
kieszeni zewnetrznej o ile spada wydajnosc takiego dysku?

Jaka jest predkosc zapisu dla dysku na UBS, a jaka na Firewire?

Pozdrawiam
Rafal