Re: Lenovo R61 - dosc tani a czy dobry?

Autor: Tazzer <tazzer_at_o2.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 14:21:50 MET DST

On 16 Pa , 20:27, "Mariusz" <mk(USUNTO)@namyslow.net> wrote:
> NIe przesadzajmy, jakosc z DSub jest wystarczajaca....
>
> --
> Mariusz

A probowales na jakims wiekszym (ponad 30") lcd? Ja niestety nie
mialem okazji widziec, jesli chodzi o monitory, to masz na pewno
racje, ze generalnie nei ma roznicy, ale to tez zalezy od jakosci
karty graficznej - a ja nie oszczedzalem nigdy na niej, wiec nie wiem
jak to jest w gorszych modelach. W testach roznych i recenzjach
wielokrotnie spotkalem sie ze stwierdzeniem, ze im wieksza przekatna
tym wiekszy wplyw ma rodzaj polaczenia - analog czy cyfrowo.

Pozdrawiam