Asus M2N32-SLI Deluxe - Wifi AP pod Vista?

Autor: Botman_L <bt_l_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 13:42:47 MET DST

Witam

Posiadam plyte gl. Asus M2N32-SLI Deluxe, pod XP wszystko na niej chodzi,
pod Vista Home Premium 32bit nie potrafie zainstalowac driverow wbudowanej
karty sieciowej Wifi (RTL 8187). Sterowniki mam ze strony producenta oraz
tez ze strony realteka. Najbardziej zalezy mi aby uruchomic ja w trybie AP.
Czy ktos ma taka karte i udalo mu sie to zrobic pod vista?