Re: pytanie o laptop

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 12:26:14 MET DST

Użytkownik "anonimek" <zygmus@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ff4iio$201$1@atlantis.news.tpi.pl...
> http://www.komputronik.pl/Notebooki/Toshiba/Satellite__dla_kazdego/seria_A210__AMD_Turion/Toshiba_Satellite_A210_127_TL52_Ati_2GB_160GB_VHP_/pelny,id,44329/
>
> Podobno nie da się na nim zainstalować windowsa xp , można jedynie viste,
> proszę fachowców o opinie.
Ja też nie próbowałem instalowac Xp na tym laptopie ale domyślam się, że
problem może dotyczyć sterowników których producent nie wydał pod Xp. Miałem
tak z Hp 6510ew. Jak się dużo posiedzi to się jednak zawsze da np do
chipsetu, lanu pasowały w moim od płyty gigabyte (ten sam chipset) do innych
urządzen pasowały od innych modeli Hp ale trzeba było nieraz instalować "na
chama" tj poprzez menadżera urządzen a nie przez setup.
Podsumowując: jak jestes wytrwały i masz czas to sobie poradzisz ale nie
jest tak łatwo. Poza tym ja troche odchudziłem Vistę i do niej wróciłem
(przemawia do mnie jej legalność i chęć poznania nowego systemu który jak
się troche funkcji powyłącza to na 1 GB Ram działa dobrze)