Re: IBM T40 - długość pracy na baterii

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 11:52:05 MET DST

> obecnie mam T41, potwierdzam powyższe opinie i polecam :-)

a ja sie z wami nie zgodze:)
wiek notebooka ma oczywiscie znaczenie ale glownie to jak sie obchodzil z
nim pracownik.
sposob uzywania bateri ma spory wplyw, mam w domu T40 ktora ma kolo 3 lat i
bateria starcza na jakies 10-15 min. mialem w pracy T42 ktory po poltora
roku nie trzymal nawet 5 min.
ale mamy tez T30 ktore maja ponad 4 lata i ciagna po godzinie nawet.

ja bym oczywiscie bral ta T40, ale z bateria to troche loteria:)

--
pzdr
piotrek