problem z pamiecia RAM

Autor: Via_TX <hpjn_at_op.pl>
Data: Wed 17 Oct 2007 - 10:40:26 MET DST

 Witam.

    Posiadam dosyc leciwy komputer Pentium MMX 200 z plyta Amptron PM-8400C
http://www.motherboard.cz/mb/amptron/PM-8400C.htm
    Mam problem z pamiecia RAM. Gdy wkladam pamiec np. 64MB to widoczna jest
tylko polowa, czyli 32MB. Wiem, ze plyty z chipsetem BX, LX maja problem z
widocznoscia pamieci jednostronej. Czy sie myle?
Prosze o pomoc, jak rozwiazac ten problem?
Jak odróznic pamiec dwustronna od jednostronnej? Wiem, ze nie jest to sam
uklad kosci na plytce (ze sa na jednej i drugiej stronie plytki) ale, ze
piny 114 i 129 powinny byc ze soba elektrycznie polaczone. Jak to wyglada?
Czy ktos móglby mi to pokazac?

Ponizej opis plyty:

"Via TX Pro III chipset
Supports Pentium P54C/P55C, Cyrix 6x86, 6x86L, 6x86MX, AMD K5/K6 and IDT
WinChip
processors
Supports (2) 16550 fast UART serial ports, (1) SPP, EPP/ECP parallel port
and (1) floppy drive
controller with support for 1MB/s transfer rates
Four 32-bit PCI local BUS slots and four 8/16-bit ISA local BUS slots
Supports up to 384MB of main memory
Supports EDO DRAM, Fast Page Mode DRAM and SDRAM modules
Four 72-pin SIMM and two 168-pin DIMM slots
AT form factor with AT-style 12-pin power connector
AWARD modular firmware for easy BIOS updates"

Pozdrawiam,
Piotr