Re: TV w laptopie

Autor: xxxx <axxa_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 19:03:53 MET DST

Był 16 październik 2007 roku (wtorek) gdy o godz. 17:14, wszystkim znany
*KILu* napisał(a):

> Sam się z chęcią dowiem... :) Najlepiej by było to coś, co działa na
> procesorach rzędu 500MHz (pewnie bez zgrywania pójdzie wszystko na PCMCIA,
> jeśli nie zastosuje się wymagającego algorytmu usuwania przeplotu).
>
> k,

No własnie. Moze któryś z kolegów coś podpowie. Moj procek to 800 tka.
Wolałbym na chipie philipsa bo kiedyś w większym kompie cwiczyłem karte na
philipsie i niektóre programy dedykowane dla tego producenta bardzo mi
podpasowały bo nie obciążały prawie wcale procesora (a nie był rewelacyjny
:-)) Wszystko śmigało jak "trza" ale to była karta na pci.

--
Pozdrawiam