Re: ile laptop ssie prądu ?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 16:14:28 MET DST

Użytkownik "lewarek" <lewarek@op.pl> napisał w wiadomości
news:ff2gbt$rvj$1@node1.news.atman.pl...
> cześć,
> ile może sobie taki laptopik ciągnąć prądu w złotówkach na godzinę ?
> bo na zasilaczu jest 65W, no ale laptop to sobie podłauje bateryjkę i
> chyba też ciagnie z niej,
> na lapie działają mejle i www, obciązenie procka max do 10% (vista)
> jak myślicie, ile to moze być ?
> nie mam takiego licznika gniazkowego żeby to policzyć,
> a znowu to chyba nie jest 65W non stop

Nawet jakby bral 65W non stop i mialbys go wlaczonego 24/7 to zakladajac
0.70zl za kWh wychodzi 32zl miesiecznie. Jakby bral polowe tego no i
uzywanie komputera przez 8 godzin w dniu to wychodzi 5 zl z groszami
/miesiac... Na godzine to sa 4 grosze - Przy takich kwotkach to nie wiem czy
jest wogole co tu kalkulowac?

--
rb