Wi-Fi Belkin zrywa polaczenie.

Autor: <janneta_at_poczta.fm>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 11:58:28 MET DST

Czesc,

Pisze w sprawie bezprzewodowej karty sieciowej WI-FI podlaczanej do
USB.
Karta ta to Belkin i nie jestem z niej zadowolony, poniewaz przez 2
sciany w drodze do routera co chwile traci sygnal, przez co
korzystanie z internetu jest strasznie trudne z mojego PC.
Korzystam z windowsowego narzedzia do laczenia jak i z firmowego
Belkin (podobnie zrywa sygnal co jakis czas).

Mam tez laptopa Acer ktorego wbudowana karta WI-FI radzi sobie
znakomicie z kazdego miejsca w domu i bezproblemowo dziala.

Czy mozecie dac mi jakas dobra rade, czy da sie cos ulepszyc, czy po
prostu musze zmienic tego Belkin USB na cos innego, jesli tak to na
co, zeby nie trafic na podobne badziewie (dodam ze korzystam z routera
wi-fi linksys) ?

Pozdrawiam