Re: BROTHER - jak z eksploatacją ?

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 11:24:42 MET DST

> No to ja dodam od siebie - w firmie mamy ok. 20 drukarek - jakimś trafem
> kiedys trafiły się 2 Brothera - po 3 latach już ich nie było. Wszystkie HP
> (nawet 5L, 6L) chodzą do dzisiaj.

No to troszkę mnie zmartwiłeś. Drukarka, jak monitor.
Z reguły wymienia się je zwykle, gdy... padnie (bardzo
rzadko natomiast z chęci zakupu lepszej / lepszego
- jeżeli stary spełnia nasze oczekiwania).

No... odstępstwem od tej reguły może być obecny boom
na przesiadkę z "bańki" na LCD (ma tu też znaczenie
masakryczny spadek cen LCD). Jednak na stabilnym
rynku z reguły monitor i drukarkę zmieniamy, gdy już ją
pozamiata.

Tak więc oprócz eksploatacji zależałoby mi jednak, żeby
drukarka miała jakiś sensowny okres użytkowania.

Czy ktoś może podać więcej przykładów przedwczesnego
padu BROTHERa, albo odwrotnie - jego długowieczności? :)

pozdr