Jak się mają do siebie firmy Pinnacle i Dazzle?

Autor: Marek Kozlowski <kozlowsm_at_mini.pw.edu.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 10:32:59 MET DST

:-)
W kilku ofertach znalazłem produkty o tych samych oznaczeniach i
wyglądzie lecz sygnowane albo przez Dazzle albo przez Pinnacle. Produkty
Dazzle są nieco tańsze. Niestety nie bardzo potrafię znaleźć informacje,
czy:
- Dazzle to linia produktów Pinnacle
- Dazzle to nowa nazwa Pinnacle
- Dazzle to ekonomiczna wersja produktów Pinnacle (czegoś nie mają)
- Dazzle to firma kupiona przez Pinnacle
- ...
- ...
Czy ktoś byłby uprzejmy mnie oświecić jak się ma Dazzle to Pinnacle?
Pozdrawiam,
Marek