Re: Klawiatura bezprzewodowa - plusy i minusy

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Oct 2007 - 10:18:20 MET DST

kN jest autorem poniższej wiadomości:

> charakterystyczne dla klawiatur kilka lat temu jak np.: zanik sygnalu,
> zjadanie literek, opoznienia lub w przypadku wcisniecia jakiejs
> kombnacji klawiszy - pogubienia tejze kombinacji?

co prawda nie mam ani nie maiłem żadnego z dwóch interesujących Cię
zestawów, ale przesiadłem się na bezprzewodową klawiaturę parę lat temu
i od początku nie obserwowałem takich niespodzianek. ostatnio właśnie
wymieniłem na Logitecha, tyle, że MX3200 i też takich objawów nie ma.

> Z tego co wiem to
> zadna klawiatura bezprzewodowa nie ma sygnalizacji wcisnietego
> CapsLock-a lub NumLock-a.

diodami faktycznie się to raczej nie zdarza, ale np MX3200 ma na
ekranie, a w przypadku używanego przeze mnie wcześniej A4Techa
sygnalizacja była w trayu systemowym.

--
                 _____